Sutlac Hanimm' a Merhaba..



Ramazan bayramının ikinci günü aldıgım siyah süt isimli kitabımın henüz 44. sayfasındayken yazar hakkında içimde bir merak uyandı? acaba "Eli Şafak" kimdir? Neye benziyor? Bir resmi var mıdır? dedim :) ve araştırma yaparken bu kitabın içerisindeki bir karakterin daha dogrusu yazarın iç seslerinde birinin ismi (Anaç Sütlaç Hanım ) pek bi hoşuma gitti :))..
Bu sayede bu ismin cazibesine kapılıp o anki bir kararla "Sütlaç Hanımm" ismindeki bu blogun sahibi oldum...
Umarım güzel bir ugraş olur bu blog benim için diyorum ve bende bu blog dünyasına giriyorum :)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

hoşgeldin sütlaç hanım :))

Tanıştığımıza sevindim.

Sıcacık sevgiler.

www.misssgibi.com

Betül İnce dedi ki...

Hoşgeldiniz Sütlaç Hanım.

Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

selam..hoşgeldiniz sütlaç hanım..
sevgiler.

MUTFAKISTAN dedi ki...

hosgeldiniz,sevgiler

Adsız dedi ki...

Blogunuz hayirli olsun, aramiza hosgeldiniz.

Adsız dedi ki...

Blog alemine hoş geldin Sütlaç Hanım:)

Adsız dedi ki...

Merhaba Sütlaç Hanım,

Aramıza hoş geldiniz.

Sevgiler

Unknown dedi ki...

sayfanız hayırlı olsun ...aramıza hoşgeldiniz.
paylaşmak adına bir çok şeyi bulacağınızdan emin olabilirsiniz...sevgilerr

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Hayırlı olsun, blog dünyasına hoşgeldiniz...

Bol paylaşımlı, bol ziyaretçileri olan uzun soluklu bir blog olur inşallah...

Sevgiyle...

Gelin Ayşe dedi ki...

Merhaba :) Guzel bir isim olmus. Yalniz blogunuzu daha sIk guncellemenizde fayda var bence, takip edenleriniz var cunku :))

Sütlac Hanimm dedi ki...

:) Teşekkür ederim Ayşecim...
Elimden geldigince vakit ayırmaya calışıyorum ama hem evde iş yapıyorum hemde senin şeker kızın gibi benimde ufak bir oglum var :) Yani iki arada bir deredeyim :))
Yinede hep beklerim seni...